• W jaki sposób mogę dokonać płatności za numizmaty?
  • Jakie formy wysyłki oferujemy?
  • Jak dokonać rezerwacji?
  • Jak długo moja rezerwacja będzie aktywna?
  • Co należy wpisać w tytule przelewu?
  • Czy firma wystawia faktury VAT?
  • Czy jest możliwość łączenia transakcji dokonanych w serwisie Allegro.pl z zakupami na sklepie internetowym?
  • Czy dokonanie wpłaty należy potwierdzać telefonicznie, bądź mailowo?
  • Jak można anulować rezerwację?
  • Jakie są dane Firmy?

Częste pytania (FAQ)


Jeśli ma Państwo jaki pytania lubtpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.


Infolinia 22 620 45 74

Czynna pon-pt. 9.00 do 17.00

ul. Żelazna 67 lokal 22
00-871 Warszawa

e-maill: [email protected]

Po zakupie otrzymają Państwo następujące informacje w e-mailu po aukcji:

  • Fakturę lub rachunek za wygrane przedmioty)
  • Instrukcje dotyczące płatności
  • Informacje o sposobach wysyłki

* Wszystkie zakupione przedmioty można sprawdzić w Moje Konto > Moje zakupy

Płatność gotówkowa

Akceptujemy płatności w gotówce w siedzibie naszej Firmy, w Warszawie. Przygotujemy Państwu wszystkie potrzebne dokumenty do tego typu transakcji.

Przelew bankowy
Najprostszym sposobem jest bezpośredni przelew bankowy na nasze konto firmowe. Nasze rachunki bankowe oferują możliwość zapłaty w złotych polskich (PLN), dolarach amerykańskich (USD) lub walucie euro (EUR).

Płatność należy uregulować w ciągu 2 dni od dnia rezerwacji (kurs walutowy jest ważny do 48 godzin od jego potwierdzenia z naszą Firmą). 
Dla ułatwienia transakcji prosimy zawsze o informacje w jakiej walucie dokonujecie Państwo zapłaty.

W tytule wpłaty prosimy o podanie numeru przedmiotu bądź nazwisko osoby kupującej.

Wpłaty przyjmujemy po ustaleniu kursu walutowego z naszą Firmą, dlatego prosimy o kontakt przed dokonaniem przelewu.

Bank Pekao S.A.


Antykwariat Numizmatyczny Michał Niemczyk
ul. Żelazna 67 lok.22, 00-871 Warszawa

IBAN

NUMER KONTA / ACCOUNT NO

Waluta

SWIFT

PL

87 1240 6292 1111 0010 6046 2106

PLN

PKOPPLPW

PL

68 1240 6292 1787 0010 6046 2210

USD

PKOPPLPW

PL

85 1240 6292 1978 0010 6046 2151

EUR

PKOPPLPW



Płatność w ratach

W przypadku, gdy w końcu znalazłeś swój wymarzony przedmiot, ale cena aktualnie jest za wysoka dla twojego budżetu, oferujemy również zapłatę w planie ratalnym. Skontaktuj się z nami i zapytaj o taką możliwość.

W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt, chętnie pomożemy wybrać odpowiedni sposób zapłaty.

Wysyłka

Mając wieloletnie doświadczenie handlowe wiemy jak ważne jest w naszej branży bezpieczeństwo i zaufanie. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby upewnić się, że twój nowy przedmiot będzie dodany do twojej kolekcji tak szybko, jak to możliwe. Dlatego wychodzimy naprzeciw Państwa oczekiwaniom dokładając wszelkich starań, aby zamówiony rzez Państwa towar został dostarczony w stanie wolnym od uszkodzeń w jak najszybszym terminie z zachowaniem wszystkich wymogów celnych.


Odbiór osobisty

Wygrane przedmioty można odebrać osobiście w siedzibie naszej Firmy, w Warszawie. Aby odebrać opłacone przedmioty należy posiadać dokument ze zdjęciem, potwierdzający tożsamość odbierającego oraz podać dane dotyczące zamówienia(numer lotu lub numer aukcyjny licytującego).Odbiór osobisty w siedzibie naszej Firmy od poniedziałku do piątku od 9.00-17.00:

  • Antykwariat Numizmatyczny - Michał Niemczyk
    ul. Żelazna 67, lokal 22
    00-871 Warszawa


Odbiór osobisty na targach zagranicznych

Oferujemy również możliwość odbioru wygranych przedmiotów na wybranych targów numizmatycznych. Przedstawicieli naszej Firmy można spotkać na giełdach kolekcjonerskich oraz na większości poważnych aukcji numizmatycznych w Polsce, USA, Niemczech i innych krajach Europy.


Koszty wysyłki kurierskiej

Na terenie Polski stosujemy następujące rodzaje przesyłki:

Przesyłka kurierska UPS - 30 zł

Koszty wysyłki przesyłek zagranicznych: Prosimy o kontakt z naszą Firmą po dokonaniu zakupu - koszt oraz rodzaj przesyłki jest ustalany indywidualnie przy każdym zakupie. Do paczki będzie dołączona faktura VAT marża z dokładnym opisem przedmiotu.


Wysyłka we własnym zakresie

Chętnie pomożemy zorganizować wysyłkę według Państwa życzeń. Istnieje możliwość zamówienia kuriera we własnym zakresie. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji.


Inne formy wysyłki

Jeżeli mają Państwo specjalne życzenia dotyczące wysyłki monet, prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta w celu ustalenia odpowiedniej formy wysyłki.


W razie jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości prosimy o kontakt, chętnie pomożemy wybrać odpowiedni sposób wysyłki.

Aby dokonać rezerwacji prosimy o zarejestrowanie się na naszej na stronie.

Po telefonicznym potwierdzeniu Państwa danych konto zostanie aktywowane przez pracownika naszej Firmy.

Rezerwacji można dokonać logując na się na stronie.

Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek pytania z chęcią odpowiemy na nie. Prosimy o kontakt drogą telefoniczną (22 620 45 74)  lub mailową [email protected]

Rezerwacja jest aktywna przez 3 dni w przypadku monet numizmatycznych.

W przypadku monet złotych, również inwestycyjnych rezerwacja jest ważna 24 godziny.
Maksymalnie na wpłatę czekamy do 48 godzin od rezerwacji. Potem rezerwacja jest automatycznie anulowana. 

W tytule przelewu prosimy wpisać swoje nazwisko oraz numer przedmiotu (np. ZE00123).

Na życzenie Klienta do transakcji możemy wystawić fakturę VAT marża - prosimy o przesłanie danych mailem bądź dodanie odpowiedniej notatki do rezerwacji.

Przedmioty wylicytowane na naszych aukcjach oraz przedmioty zarezerwowane na stronie możemy wysłać w jednej paczce.

Prosimy o dodanie odpowiedniej notatki do rezerwacji bądź kontakt z Firmą przed dokonaniem płatności.

Prosimy o kontakt jedynie w przypadku gdy wpłata będzie dokonywana przez Państwa z opóźnieniem.

Jeżeli pragną Państwo anulować rezerwację - prosimy o kontakt mailowy: [email protected]

Antykwariat Numizmatyczny - Michał Niemczyk
ul. Żelazna 67, lokal 22
00-871 Warszawa

tel.: +48 (22) 620 45 74
e-mail: [email protected]

NIP: 113-271-52-51
REGON: 147319064

Sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00.

Dane Firmy mogą Państwo znaleźć również w zakładce kontakt.

Skontaktuj się z nami

22 620 45 74

Zadzwoń do nas dzisiaj, aby dowiedzieć się więcej na temat naszych produktów lub napisz na email: [email protected]

Najlepsza obsługa online

Infolinia czynna pon.-pt. 9.00 - 17.00

Infolinia czynna pon.-pt. 9.00 - 17.00

14 dni na zwrot bez podawania przyczyny

14 dni na zwrot bez podawania przyczyny

Ekspresowa dostawa kurierem UPS

Ekspresowa dostawa kurierem UPS

Bezpieczeństwo płatności dzięki szyfrowaniu SSL

Bezpieczeństwo płatności dzięki szyfrowaniu SSL

Gwarancja udanych zakupów oraz satysfakcja

Gwarancja udanych zakupów oraz satysfakcja

youtube facebook